معرفی بهترین جراح ژنیکوماستی

در ابتدا قصد داریم ، بهترین جراح ژنیکوماستی را به شما عزیزانی که تصمیم به انجام این عمل جراحی گرفته اید ، معرفی نماییم ؛ در ادامه ، نیز توضیح مختصری در ارتباط با ژنیکوماستی ، خواهیم داد.

بهترین جراح ژنیکوماستی

بهترین جراح ژنیکوماستی در تهران کیست ؟

دکتر حمید رضوانی ، متخصص جراحی پلاستیک و ترمیمی ، بهترين جراح ژنیکوماستی در تهران می باشند ؛ ایشان سالیان بسیاری است که در این زمینه در حال فعالیت می باشند ؛ از این رو ، تجربیات بسیاری کسب کرده و نمونه کارهای موفقی را در کارنامه کاری خود به ثبت رسانده اند.

در صورت تمایل به مشاهده نمونه کارهای دکتر حمید رضوانی ، بهترين جراح ژنیکوماستی می توانید به صفحه اینستاگرام ایشان مراجعه نمایید.

نحوه انتخاب جراح ژنیکوماستی خوب

افراد بدین منظور ، می توانند به جستجو در اینترنت پرداخته یا با دوستان و آشنایان خود که در این زمینه اطلاعات دارند ، مشورت نمایند.

شرکت در جلسه مشاوره با پزشک ، کمک شایانی به انتخاب بیماران می کند ؛ لازم به ذکر است ، افراد در روز جلسه مشاوره می توانند با دیگر مراجعه کنندگان نیز صحبت کرده و میزان رضایت آن ها را جویا شوند.

ژنیکوماستی چیست ؟

افزایش وزن ، عدم تعادل هورمون ها و از این قبیل موارد منجر به بزرگ شدن پستان در مردان می شوند ؛ این بزرگی ، می تواند در هر دو سینه یا یکی از آن ها ، بروز یابد.

این عارضه ، علاوه بر تحت تاثیر قرار دادن اعتماد به نفس مردان ، موجب احساس درد در سینه ، حساس شدن بافت سینه و از این قبیل موارد نیز می شود ؛ به همین علت ، بسیاری از آقایان تصمیم به انجام عمل جراحی ژنیکوماستی ، می گیرند.

جراحی ژنیکوماستی ، عملی ایمن می باشد و در صورتی که توسط پزشک ماهر و چیره دست ، انجام گیرد ؛ هیچ گونه خطر و عوارضی در پی نداشته و افراد به بهترین نتایج ، دست خواهند یافت ؛ به همین علت ، همیشه به متقاضیان توصیه می شود ، به دنبال بهترین پزشک باشند.

بنابراین ، در انتخاب جراح ژنیکوماستی ، بسیار دقت کرده و یکی از بهترین ها را برگزینید ؛ تا بهترین نتایج را از این جراحی زیبایی دریافت کنید.